wachten...

Succes

→ Winkelwagen bijgewerkt

Info

→ Winkelwagen bijgewerkt

Succes

E-mail verzonden!

Fout

E-mail niet verzonden!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Succes

Succes

Fout

Garantie, Klachten en Service

Wat houdt service en garantie in bij RelexZ ?

Door onze serviceafdeling zijn alle cliënten gegarandeerd van uitstekende service en garantie.

  • 2 jaar volledige garantie aan huis is een zekerheid.
  • Levering op locatie, thuis of op de zaak
  • Technische service op locatie
  • Uitleg over de werking van de massagestoel op locatie
  • Volledige garantie bij RelexZ is: 1 maal een telefoontje of mailbericht, en het eventuele probleem wordt geheel kosteloos opgelost; géén materiaalkosten, geen voorrijkosten, géén arbeidsloon, u hoeft zelf ook verder niets te doen!
  • Ook na 2 jaar kunt u vertrouwen op service en staan wij altijd voor u klaar!

RelexZ is de leverancier van het Japanse merk Inada, het merk wat reeds meer dan 50 jaar bestaat, en eigen merk “RelexZ" welke worden geproduceerd in samenwerking met Irest, de beste massagestoelfabrikant uit China. Samen de 2 beste merken in de wereld, die door jarenlange ervaring en innovatie een uitstekende reputatie hebben opgebouwd. Alleen al in de Inada Dreamwave zit bijvoorbeeld meer dan 50 miljoen dollar aan ontwikkelingskosten. Niet voor niets wordt al jaren getracht deze stoel na te maken qua zijn unieke design en techniek. De samenwerking met deze leveranciers geeft dan ook zekerheid als het gaat over kwaliteit, betrouwbaarheid, service en onderdelen van de massagestoelen.

De massagestoelen voldoen aan alle eisen van o.a. de Europese, Japanse, Amerikaanse, en Australische regelgeving voor elektrische producten. U bent verzekerd van jarenlang plezier van uw unieke massagestoel.


Afleveren

De elektrische massagestoelen worden door RelexZ zelf afgeleverd. Zo kunnen er geen onduidelijkheden ontstaan over eventuele beschadiging, tijdstip of andere zaken. De massagestoel wordt compleet geïnstalleerd en in sommige gevallen gemonteerd. Op verzoek kan er binnen 24 uur of nog dezelfde dag geleverd worden.

Daarnaast krijgt u uitgebreid uitleg over de werking van de massagestoel en al zijn mogelijkheden. De kosten van aflevering zijn € 90,00 incl. btw. De service monteur vertrekt pas als u zegt dat alles helder is, tevreden bent en geen vragen meer heeft.

Etage

Levering kan ook op een hogere etage of op een moeilijk te bereiken plaats. Als klanten willen dat de massagestoel op een hogere etage moet, gaan we daarvoor zorgen, al moet deze gedemonteerd of met een hoogwerker omhoog. Uiteraard moeten we dit samen even overleggen vooraf, en kunnen er eventueel kosten worden berekend.

Echter In de meeste gevallen kan de stoel redelijk eenvoudig naar boven gebracht worden.


Vragen na de levering

Mocht u toch nog vragen hebben, kunt u altijd contact opnemen zodat wij u ondersteunen, wij kennen het product als geen ander. U kunt mailen of bellen, aan u de keuze. Stel gerust uw vragen en over het algemeen reageren wij direct of binnen 24 uur.


Service en onderhoud

Onze massagestoelen zijn zeer onderhoudsvriendelijk. Anderzijds is het natuurlijk wel gebruiksproduct, voorzien van mechanische onderdelen, welke bij veelvuldig gebruik aan slijtage onderhevig kunnen zijn.

RelexZ heeft een eigen onderhoudsdienst en levert service en onderhoud op deze stoelen. Zo hebt u slechts één contactpersoon voor alle service. Daardoor kunnen er geen onduidelijkheden ontstaan over wie wat heeft gedaan. We houden de “ lijnen" graag kort. Een eventuele storing kunnen we snel verhelpen omdat we de meest belangrijke onderdelen op voorraad hebben. Dit komt echter zeer weinig voor.

Levensduur

De levensduur is zoals alle andere producten afhankelijk van de gebruiksintensiteit. Naarmate de stoel meer gebruikt wordt zal deze ook meer slijtage gaan vertonen. Dit is echter normaal en geen probleem, alle onderdelen kunnen vervangen worden.

In het algemeen gesproken is de levensduur tussen de 8 en 20 jaar of, wat gelijk staat aan ca. 12.000 tot ruim 20.000 keer gebruik. Een defect betekent natuurlijk nog geen einde van de levensduur van massagestoelen . Alle onderdelen zijn gewoon te vervangen, waarna je massagestoel zijn werk weer als vanouds doet.

Slijtage

Bij intensief gebruik of na vele jaren kan de speciale stof in de binnenzijde van rugleuning slijten omdat de massagehanden veelvuldig over de rugleuning bewegen. Aan de buitenzijde is deze slijtage vaak niet zichtbaar. Uiteraard zijn ook deze onderdelen te vervangen, we kunnen alle onderdelen leveren.

Reiniging

Indien nodig kan de buitenkant met een licht vochtige doek gereinigd worden. Geen sterke reinigings middelen gebruiken.

Betaling

De massagestoelen kunnen via Ideal, overmaking of contant vóór of bij aflevering betaald worden. Aanbetaling is niet nodig, tenzij het een bijzondere uitvoering betreft. Natuurlijk kunt u ook snel in onze webshop bestellen en betalen met Ideal, Mister Cash en Sofort Banking of via overmaking.

Bij grotere bedrijfsmatige bestellingen en buitenlandse transacties kan een vooruitbetaling onderdeel zijn van de leveringsafspraken.

Garantie

De massagestoelen hebben een garantietermijn van 2 jaar, tenzij anders vermeld op de factuur.

De losse massageproducten hebben een garantie van 1 jaar.

Stoelen voorzien van een muntautomaat en/of die in een commerciële omgeving staan dan wel bedrijfsmatig gebruikt worden hebben een garantie 1 jaar.

Voor stoelen die zakelijk gebruikt worden is de garantie 1 jaar.

Onder garantie wordt verstaan dat de massagestoelen binnen de garantietermijn geheel kosteloos op locatie worden gerepareerd. Je betaalt dus geen onderdelen, uurloon of voorrijkosten, niets.

Normale slijtage valt niet onder garantie.


Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@relexz.nl. Tot nu toe in de afgelopen 17 jaar, is dit altijd afdoende geweest. Zou het toch niet tot een oplossing leiden, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.